יוגה לכאבי אגן כרוניים ואנדומטריוזיס

רצף תנוחות יוגה לשיפור התפקוד היומיומי, והפחתת כאב

 

תרגול יוגה תרפיה נשית ליומיום. זהו תרגול יוגה לנשים בכלל ולנשים עם כאבי אגן ואנדו' בפרט, המבוסס על שילוב של יוגה נשית רכה עם תנוחות רסטורטיביות. ממליצה לכן לפתוח את היום בתרגול שכזה על מנת להנעים את התחושה הפיזית והמנטלית לאורך היום ולשפר את איכות החיים. תרגלי בהנאה ובהקשבה לגוף

לסרטונים נוספים של יוגה תרפיה נשית לכאבי אגן:

 יוגה תרפיה נשית - סרטונים ביוטיוב

 

  • אחת ההנחיות החשובות בתרגול יוגה היא לא לבצע תנוחה שמייצרת כאב. לכן, בזמן התרגול נהיה בהקשבה לגופנו. מי שתתמיד בתרגול תשים לב שההקשבה הזו תמשיך ללוות אותה גם ביום-יום בביצוע פעולות פשוטות ביותר, כמו ישיבה, הליכה, שטיפת כלים. יוגה זו הזדמנות נפלאה לתרגל מודעות וחיבור לעצמנו.
  • הנחיה נוספת ולא פחות חשובה, להקפיד לנשום. זה נכון שנשימה היא פעולה אוטומטית הנעשית מעצמה, אך אם נשים לב אליה נוכל להעמיק אותה ובכך לייעל פעולות חיוניות בגוף וכן לאפשר הרפיה של מערכת העצבים.